یادداشت/پس از انتخابات

سیاسی-اجتماعی

👈🏻👈🏻میلاد لارستان بررسی می کند: *برنامه ها و راهبرد های نماینده آتی در طول دوره 4 ساله چه باید باشد؟!!*
*📢📢#پس_از_انتخابات

1️⃣ دکتر اسماعیل پاکروان مدیر دبستان   از بخش بنارویه لارستان  و  دانشجوی سال آخر دکتری مدیریت آموزشی

🔸دکتر پاکروان معتقد است سه حوزه در زمینه های آموزش،  بهداشت و تولید از اهمیت زیادی برخوردار است. وی می گوید: در زمینه آموزش باید بتوان افراد در هر سنی را جهت شغل توانمند نموده و آموزش داد و در این خصوص باید زیرساخت ها درست شود.
🔸در زمینه بهداشت پزشکان متخصص  باید به صورت  دوره ای فعالیت کنند که بتوانند در روستاها و بخش ها حتی هفته ای چند روز حضور داشته باشند و طرح تشویقی برای بهداشت و خودمراقبتی مصوب نمود.
🔸 وی بیان می دارد: در حوزه تولید باید نیاز سنجی در منطقه صورت گرفته و کارخانه هایی برپا نمود که بتواند جوابگوی هزاران نفر شوند و صاحب شغل شوند
🔸از دیدگاه این کارشناس مدیریت اولین و مهمترین طرح نماینده باید این موضوع باشد که تلاش کند ارتباط خوبی با کشورهای حوزه خلیج فارس برقرار کند چه برای ویزاها و عبور و مرور و چه زمینه سازی سرمایه گذاری آنها در منطقه.
🔸همچنین تلاش در راستای دوبانده شدن جاده هایی که سالانه شاهد تصادفات سنگین هستیم، افزایش سفرهای مسئولین کشور به منطقه که در هر سفر دستاوردی نصیب منطقه شود،  دعوت از مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت و پیگیری جهت استارت سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز که قطعا در این منطقه مناطق زیرزمینی نفتی فراوانی وجود  دارد، تلاش در راستانی تبدیل هر چه زودتر شهرستان به استان ، فراهم نمودن زمین در حوزه مسکن و تقسیم بندی که به تمامی افراد فاقد مسکن زمین اهدا شود، تجهیز ورزشگاه های منطقه جهت مسابقات فوتبال بین المللی، توجه ویژه به شهرهای اطراف لار و روستاها و استفاده از ظرفیت های آنجا، توجه به بخش های فضای سبز و پارک های محلی جهت خانواده ها، ایجاد مرکز مشاوره و تخصصی در هر شهر و روستایی حتی چند روز در هفته از دیگر مواردی است که وی به عنوان برخی رسالت ها و برنامه های 4 ساله نماینده آتی از آن نام برده است.

2️⃣امید کریمی خشنود- عضو شورای اسلامی شهر بنارویه – کارشناس مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بنارویه و مدیر مسئول پایگاه خبری خبر بنارویه

♦️از نگاه این عضو شورای اسلامی شهر بنارویه  آب پایدار (متصل شدن حوزه انتخابیه به پروژه انتقال آب از خلیج فارس و سد سلمان)، راه و جاده (مهمترین جاده، جاده شیراز-جهرم-لار-بندرعباس است) و نهایتا حوزه پزشکی (کمبود پزشکان متخصص و تجهیزات تخصصی در منطقه) به عنوان 3 حوزه راهبردی در فعالیت های نماینده آتی باید مدنظر باشد.

♦️این فعال اجتماعی و رسانه ای در باب برنامه های آتی نماینده نیز ایجاد شهرک های صنعتی در بخش ها برای اشتغال زایی و رسیدگی بیشتر به بخش های تحت پوشش حوزه ی انتخابیه در راستای توسعه متوازن را از جمله موارد مهم می داند.

♦️کریمی خشنود معتقد است ایجاد مراکز درمانی مجهز در مرکز شهرستان و رونق توریسم درمانی، رسیدگی به جاده ها و راهها و نهایتا پیگیری ساخت مسکن جوانان در کل حوزه انتخابیه از دیگر برنامه‌های نماینده آتی مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه منطقه ای باید باشد.

🇮🇷📩🗳📦..یازدهِ دوازده..📦🗳📩🇮🇷

🌐اولین و پربازدیدترین کانال خبری و منبع رسمی خبر در #بخش_بنارویه

#بنارويه #شرفويه #بختيارويه #مارمه #دامچه #دهفيش #لاغران #جلال_آباد #مسيح_آباد #حسن_آباد_كريمی #حسن_آباد_مرگماري

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیاسی-اجتماعی
✅آدینه های بنارویه ۱۴۰۳٫۰۶٫۰۲

✅آدینه های بنارویه ۱۴۰۳٫۰۶٫۰۲ نماز جمعه دوم شهریور ماه بنارویه به امامت حجه الاسلام و المسلمین روانبخش امام جمعه بنارویه در مسجد جامع برگزار شد. 🔻خطبه اول حدیث از پیامبر اسلام ص: یکی از وظایف سنگین علما وقتی بدعت در کشور پیدا شد عالم باید از علمش استفاده کند ب …

سیاسی-اجتماعی
نماز جمعه ۱۴۰۳٫۰۵٫۲۶

✅آدینه های بنارویه ۱۴۰۳٫۰۵٫۲۶ نماز جمعه این هفته بنارویه به امامت حجت الاسلام والمسلمین روانبخش اقامه شد. برگزیده خطبه ها انسان زمانی کار انجام می دهد مورد رضایت خدا و بنده خداست ‌ولی زمانی ممکن است کاری انجام دهیم مورد رضایت خداست ‌ممکن است مورد رضایت خلق نباشد ما باید …