نماز جمعه بنارویه ۱۴۰۲٫۱۰٫۲۲

سیاسی-اجتماعی

✅آدینه های بنارویه ۱۴۰۲٫۱۰٫۲۲

نماز جمعه این هفته شهر بنارویه به امامت حجت الاسلام عیسی زاده اقامه شد.

 

🔻برگزیده خطبه ها

سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی

حلول ماه رجب را گرامی میداریم این ماه پر عظمت و پر برکت است رجب نام نهری است در بهشت و این نهر مختص کسانی که حفظ حرمت می کنند و این ماه را گرامی میدارند ماه ایجاد ظرفیت برای ماه مهمانی خداست،گل ماه رجب ۱۳رجب است.

پیامبر ص فرمودند من‌شهر علم هستم و علی ع درب ورود به این شهر است

مومنین دارای صفات متضاد هستند

خداوند در باب کسانی که استقامت دارند چنین می فرماید: نسبت به کفار شدت رفتار می کنند و با خودشان با مهربانی رفتار می کنند. یاران امام زمان عج شیران روز و زاهدان شب هستند یعنی اگر کسی شب آنان را ببینند که چنان در زهد و تضرع هستند می گویند اینان همان شیران روز هستند که از هیبت آنان همه دشمنان در رعب هستند این همان صفات است یعنی تضاد در صفات، مومن مانند کوه استوار است و در وجود همچون عبد ی خاضع در برابر خداست (امام علی ع)

 

🔻خطبه دوم

توزیع مشروبات الکلی در فروشگاههای شهر بسیار ناشایست است برای شهر ما زیبنده نیست، خانواده ها و متولیان امر اقدام عملی کنند. امروز نوجوان و جوان ما به راحتی به این مشروبات دسترسی دارند خاضعانه خواستار پی گیری از طرف مسئولین هستیم.

در منطقه ما بهار زودتر شروع می شود امروز یکی از واجبات شهر ما فضای سبز است منطقه ای باید در نظر گرفته شود برای ایجاد فضای سبز البته خیرین در این امر پیشقدم شوند خانواده ها می توانند برای خیرات خود اقدام به کاشت در خت کنند.

متولیان اماکن فرهنگی و مذهبی کمک کنند جهت کار های فرهنگی با جوانان و نوجوانان همکاری کنند تا شاهد کارهای فرهنگی بیشتری باشیم.

 

 

🌐اولین و پربازدیدترین کانال خبری و منبع رسمی خبر در #بخش_بنارویه

 

#بنارويه #شرفويه #بختيارويه #مارمه #دامچه #دهفيش #لاغران #جلال_آباد #مسيح_آباد #حسن_آباد_كريمی #حسن_آباد_مرگماري

 

📡آدرس های #خبر_بنارویه:

👈روبیکا

https://rubika.ir/khabarebenarooyeh

👈 واتساپ

https://chat.whatsapp.com/LqX6bDVOdvrIS6UN3wpn4h

👈سروش

https://sapp.ir/benarooye

👈اینستاگرام

https://www.instagram.com/khabarebenarooye

👈ایتا

  • https://eitaa.com/khabarebenarooye
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیاسی-اجتماعی
✅آدینه های بنارویه ۱۴۰۳٫۰۶٫۰۲

✅آدینه های بنارویه ۱۴۰۳٫۰۶٫۰۲ نماز جمعه دوم شهریور ماه بنارویه به امامت حجه الاسلام و المسلمین روانبخش امام جمعه بنارویه در مسجد جامع برگزار شد. 🔻خطبه اول حدیث از پیامبر اسلام ص: یکی از وظایف سنگین علما وقتی بدعت در کشور پیدا شد عالم باید از علمش استفاده کند ب …

سیاسی-اجتماعی
نماز جمعه ۱۴۰۳٫۰۵٫۲۶

✅آدینه های بنارویه ۱۴۰۳٫۰۵٫۲۶ نماز جمعه این هفته بنارویه به امامت حجت الاسلام والمسلمین روانبخش اقامه شد. برگزیده خطبه ها انسان زمانی کار انجام می دهد مورد رضایت خدا و بنده خداست ‌ولی زمانی ممکن است کاری انجام دهیم مورد رضایت خداست ‌ممکن است مورد رضایت خلق نباشد ما باید …