اطلاعیه سنجش دانش آموزان پایه اولی سال تحصیلی 1403-1402

اطلاعیه
📣

#اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش بنارویه

✍

اطلاعیه مهم برای والدینی که سال جدید بچه کلاس اولی دارند.

❌

آخرین مهلت ثبت‌نام سنجش مقدماتی تا ۱۴ فروردین

▫️

قابل توجه والدین دارای نوآموز بدو ورود به دبستان و مدیران مراکز پیش دبستانی

🔻

با توجه به آغاز به کار مراکز اختلالات و پایگاه‌ها و شروع نوبت گیری نوآموزان بدو ورود به دبستان بخش بنارویه از پنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ توجه به نکات زیر حائز اهمیت می‌باشد‌:

✅

شروع نوبت گیری نوآموزان بدو ورود از ۵ فروردین و شروع به کار پایگاه‌ جهت ارزیابی و سنجش این عزیزان از ۱۴۰۲٫۰۱٫۱۴ است.

✅

زمان فوق قابل تمدید نخواهد بود پس لطفاً هرچه سریع‌تر نسبت به نوبت‌گیری و سنجش فرزند خود اقدام نمایید تا ثبت نام فرزند شما در پایه اول دبستان انجام شود.

✅

برای نوبت گیری به سامانه my.medu.ir مراجعه کنید و از قسمت ” انتخاب نقش ” با انتخاب گزینه ” والدین و سایر ” و تکمیل اطلاعات وارد درگاه شوید.

▫️

بعد از این که وارد سامانه شدید و اطلاعات اولیه را ثبت کردید، حتما پایگاه «علی بن ابیطالب» را انتخاب کنید سپس به شما برای نوبت‌ تاریخ پیشنهاد می‌دهد.

🔻

در سامانه، برای چه تاریخی نوبت‌گیری کنیم؟

✅

نوآموزان‌ بخش بنارویه: فعلا از ۱۴ فروردین تا ۲۲ فروردین نوبت عصر ساعت ۱ الی ۵ سامانه نوبت دهی دارد.

✅

لطفاً به نزدیکان و آشنایان و اتباع دارای فرزند بدو ورود به دبستان از طریق پیام به صورت تلفنی یا حضوری اطلاع رسانی کنید و این پیام را در فضای مجازی نشر حداکثری دهید.

✅

درصورت آشنا نبودن به سیستم رایانه‌ای و یا کار با اینترنت می توانید با مراجعه به کافی‌نت‌ها برای نوبت‌گیری فرزند خود اقدام نمایید.

✅

مکان پایگاه سنجش: مدرسه علی بن ابیطالب جنب نمایندگی آموزش و پرورش بنارویه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعیه
✅۹ بهمن زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

✅۹ بهمن زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش   📢به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام در آزمون استخدامي وزارت آموزش و پرورش در رشته‌هاي شغلي آموزگاري، دبيري و هنرآموز سال 1403مي‌رساند، ثبت‌نام براي شركت در این آزمون از روز دوشنبه به تاريخ 1402/11/09 آغاز و تا روز شنبه به تاريخ 1402/11/14ادامه …

اطلاعیه
دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

✊راهپیمایی و تجمع استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان مردم ولایت مدار بنارویه با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» 🇵🇸   📅تاریخ: شنبه ۱۳ آبان 🕘زمان: ۹ صبح 🎤سخنران: حجه الاسلام و المسلمین روانبخش امام جمعه بنارویه 📌مکان تجمع: بنارویه میدان امام علی ع     🌐اولین و …

اطلاعیه
اطلاعیه ستاد انتخابات کشور

*اطلاعیه شماره (۵) ستاد انتخابات کشور* بسمه تعالی با تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله­ الحسین (علیه السلام)، یاران با وفایش و حضرت سید­الساجدین امام زین العابدین (علیه السلام) به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی می­رساند پیرو اطلاعیه شماره 1 ستاد انتخابات کشور، انتخابات سراسری …