✅رییس دادگاه عمومی بخش بنارویه:بیشترین پرونده ها در بخش بنارویه مربوط به سرقت،ضرب و جرح عمدی، توهین، تصادف و مطالبه خسارت و وجه است.

خبری

*✅رییس دادگاه عمومی بنارویه:*

*بیشترین پرونده ها در بخش بنارویه مربوط به سرقت،ضرب و جرح عمدی، توهین، تصادف و مطالبه خسارت و وجه است.*

 

 

🔻رییس دادگاه عمومی بنارویه به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه ضمن برگزاری میز خدمت، در بین الصلاتین جمعه به تشریح عملکرد دادگاه در این یکسال اخیر پرداخت.

 

🔸رشیدی ابتدا در خصوص تعداد و آمار پرونده های دادگاه گفت:‌‌ از تیرماه سال گذشته تاکنون ۹۵۰ فقره ورودی به دادگاه و ۹۵۰ فقره خروجی دادگاه بنارویه و تعداد ۵۲۸ فقره ورودی به شورای حل اختلاف داشتیم.

رشیدی ضمن اشاره به کاهش پرونده ها نسبت به مشابه سال گذشته گفت: از این پرونده های دادگاه تعداد۵۴۲ فقره کیفری و جرم و ۴۴۸ پرونده مدنی و حقوقی بوده است. از آرای صادره تعداد۴۲رای را الزام به خدمات عمومی(جایگزین حبس)صادر کردیم.

همه ی ۵۲۸ پرونده ی موجود در شورای حل اختلاف منتهی به رای شده است. ۶۰فقره مصالحه، ۳۶۰ مورد انحصار وراثت و ۱۰۸ مورد حکم صادر شده است.

 

👈متاسفانه در این یکسال ۳۳ پرونده طلاق داشتیم که ۹ فقره توافقی بوده که نوعا پشت صحنه خواستند کسی از دلیل طلاق چیزی نفهمد. طلاق عاطفی ۳ برابر این تعداد است که پرونده ای تشکیل نشده است.

۲۰ فقره از این طلاق ها فرزند داشتند که در همین وجود بچه با هم اختلاف دارند، در خصوص هزینه و نحوه نگهداری بچه، ملاقات با پدر و مادر، شادی و تفریح بچه، تحصیل و ازدواج فرزندان در آینده با اختلاف و عدم همکاری مواجه می شوند.

تحقیق کردن قبل از ازدواج از بروز این مشکلات می کاهد، برخی نان خوردن ندارند ۲۰۰۰سکه مهریه می گذارند.

آخرین گزینه ی اختلاف زناشویی باید طلاق باشد از معتمدین و ریش سفیدان می خواهیم که در اختلافات ورود کنند تا شاهد کاهش طلاق باشیم.

۴ماه دادگاه بنارویه در چندین مورد رتبه اول استان را داشته است که یکی از آن موارد، حکم های صادر شده الزام به خدمات عمومی است.

۱۰۰ پرونده سرقت داشتیم که بالاترین آمار جرم در بخش بنارویه بوده است، در ادامه ضرب و جرح عمدی ، توهین ، تصادف و مطالبه خسارت و وجه بالاترین آمار را دارد.

 

🔻آمار نگران کننده ای در خصوص استفاده از اسلحه و مشروبات الکلی در عروسی هاست که باید کار فرهنگی انجام داد وخواهشی که از مردم شریف بنارویه دارم به صورت خودجوش رسم و رسومات غلط سابق که تیر اندازی بوده دست بکشند چرا که این کار علاوه بر خلاف قانون بودن عواقب بد اجتماعی نیز دارد.

 

 

📥🇮🇷📦هشتِ چهار 📦🇮🇷📥

 

🌐اولین و پربازدیدترین کانال خبری و منبع رسمی خبر در #بخش_بنارویه

 

#بنارويه #شرفويه #بختيارويه #مارمه #دامچه #دهفيش #لاغران #جلال_آباد #مسيح_آباد #حسن_آباد_كريمی #حسن_آباد_مرگماري

 

📡آدرس های #خبر_بنارویه:

👈 واتساپ

https://chat.whatsapp.com/FeZE0mBU0OXH2fY4aLAyIf

👈سروش

https://sapp.ir/benarooye

👈اینستاگرام

https://www.instagram.com/khabarebenarooye

👈ایتا

https://eitaa.com/khabarebenarooye

👈روبیکا

https://rubika.ir/khabarebenarooyeh

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبری
افتتاح ۱۵ طرح در بخش بنارویه همزمان با هفته دولت

✅محمد مهدی ظریف بخشدار بنارویه خبر داد: افتتاح ۱۵ طرح در بخش بنارویه همزمان با هفته دولت   🔻محمدمهدی ظریف بخشدار بنارویه در مصاحبه با خبر بنارویه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در سخنانی اظهار داشت: ۱۵ طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با …

خبری
اجرای کانیوا و تک لبه در روستای حسن آباد مرگماری

✅اجرای بیش از ۸۰۰ متر کانیوا و تک لبه معابر روستای حسن آباد مرگماری با همت دهیاری روستا و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان

خبری
تغییر ساعت کاری ادارات فارس

🔴تغییر ساعت کاری ادارات استان فارس از ۶ الی ۱۱ مرداد ۱۴۰۳   🔻بنا براعلام استانداری فارس به دلیل ماندگاری هوای گرم ساعت کاری ادارات در استان فارس به شرح زیر است:   1⃣از روز شنبه ششم مرداد الی پنجشنبه یازدهم مرداد: از ساعت ۶ الی ۱۱ صبح   2⃣روز …