نماز جمعه ۱۴۰۳٫۰۳٫۲۵

سیاسی-اجتماعی

✅آدینه های بنارویه

نماز جمعه این هفته ( ۲۵ خرداد)شهر بنارویه به امامت حجت الاسلام و المسلمین روانبخش اقامه شد.

 

🔻بر گزیده خطبه

سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی

خداوند می فرماید:بر مردم واجب است زیارت کعبه (رفتن به خانه خدا )و بجا آوردن اعمال حج البته بر کسانی که استطاعت آن داشته باشند.

امام صادق ع نیز می فرماید حج واحب است بر کسانی که استطاعت آن داشته باشند یعنی توان مالی و وسیله رفتن (مثل حیوانات حمل بار در قدیم و ماشین یا هواپیما و غیره در زمان ما )و سلامت بدن داشته باشد و همچنین خانواده اش گرسنه در این مدت نشوند و هنگام برگشت محتاج نباشد مالی برای ادامه امرار معاش داشته باشد.

در ادامه گفتند آب زمزم که در کنار خانه خدا قرار دارد یکی از عجایب است آبی گوارا که همیشه جاری است و خراب نمی شود و طبق دعایی که پیامبر بعد از نوشیدن آب کردند معلوم می شود جنبه شفا دارد

مسئله حج یک مسئله عبادی و سیاسی است.

 

🔻خطبه دوم

علمک گذاری گاز در شهر ما در حال اجراست و مهندسین باید طبق نقشه کار کنند و طبق نظر ما نمی توانند کار کنند مشکلاتی هم پیش می‌آید که باید صبر کنیم.

تسلیت عرض می کنیم سالروز شهادت امام محمد باقر ع و همچنین پیشاپیش عید قربان و عید غدیر را تبریک عرض می کنم.

ما باید جشن غدیر را به داخل خانه هایمان بکشانیم همچون عید نوروز به آن اهمیت وافر بدهیم.

مسئله ای که به آن نزدیک می شویم انتخابات است مواظب باشیم برای اینکه ما رای بیاوریم کلمات نامناسب بکار نبریم بقولی لجن پراکنی نکنیم مناظره خوب است اما باید با رعایت اصول باشد.

ما باید با شرکت خود در انتخابات باعث بوجود امدن رای بالا شویم رییس جمهوری که با رای بالا انتخاب می شود باعث دلسردی و‌یاس دشمن می شود ما باید وحدت کلمه داشته باشیم.

دولت آینده باید دغدغه اش حل مشکلات مردم باشد کسی که می اید راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

ما شخصیت های مهمی در کشور داشتیم همچون شهید سلیمانی ببینید چه کار بزرگی کرد امروز فلسطین اگر مقاومت می کند از زحمات کسانی همچون شهید سلیمانی است.

جنایت اسراییل در اردوگاه های فلسطینی را محکوم می کنیم به شهادت رساندن این همه زن و کودک لکه ننگی بر پیشانی امریکا و اسراییل است.

 

 

📥🇮🇷📦هشتِ چهار 📦🇮🇷📥

 

🌐اولین و پربازدیدترین کانال خبری و منبع رسمی خبر در #بخش_بنارویه

 

#بنارويه #شرفويه #بختيارويه #مارمه #دامچه #دهفيش #لاغران #جلال_آباد #مسيح_آباد #حسن_آباد_كريمی #حسن_آباد_مرگماري

 

📡آدرس های #خبر_بنارویه:

👈 واتساپ

https://chat.whatsapp.com/FeZE0mBU0OXH2fY4aLAyIf

👈سروش

https://sapp.ir/benarooye

👈اینستاگرام

https://www.instagram.com/khabarebenarooye

👈ایتا

https://eitaa.com/khabarebenarooye

👈روبیکا

https://rubika.ir/khabarebenarooyeh

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیاسی-اجتماعی
✅آدینه های بنارویه ۱۴۰۳٫۰۶٫۰۲

✅آدینه های بنارویه ۱۴۰۳٫۰۶٫۰۲ نماز جمعه دوم شهریور ماه بنارویه به امامت حجه الاسلام و المسلمین روانبخش امام جمعه بنارویه در مسجد جامع برگزار شد. 🔻خطبه اول حدیث از پیامبر اسلام ص: یکی از وظایف سنگین علما وقتی بدعت در کشور پیدا شد عالم باید از علمش استفاده کند ب …

سیاسی-اجتماعی
نماز جمعه ۱۴۰۳٫۰۵٫۲۶

✅آدینه های بنارویه ۱۴۰۳٫۰۵٫۲۶ نماز جمعه این هفته بنارویه به امامت حجت الاسلام والمسلمین روانبخش اقامه شد. برگزیده خطبه ها انسان زمانی کار انجام می دهد مورد رضایت خدا و بنده خداست ‌ولی زمانی ممکن است کاری انجام دهیم مورد رضایت خداست ‌ممکن است مورد رضایت خلق نباشد ما باید …