دیدار با بازنشستگان فرهنگی به مناسبت هفته معلم

خبری

دیدار امام جمعه موقت بنارویه، بخشدار، سرپرست اداره و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی بنارویه با دو نفر از فرهنگیان بازنشسته بنارویه به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم

در آغاز هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم امید کریمی خشنود سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه بنارویه به همراه حجه الاسلام و المسلمین عیسی زاده امام جمعه موقت، ظریف بخشدار و سرگرد جعفری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی بنارویه با احمدعلی عباسی و حیدر حسینی دو نفر از بازنشستگان فرهنگی بنارویه دیدار کردند.

در این نشست صمیمانه کریمی خشنود ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم و تقدیر از زحمات گرانقدر این دو بازنشسته در عرصه تعلیم و تربیت گفت: بازنشستگان فرهنگی از جمله ظرفیت های ارزنده در عرصه تعلیم و تربیت هستند که نقش عظیمی در تربیت فرزندان بر عهده دارند و آموزش و پرورش همواره نیازمند رهنمودها و تجربیات این عزیزان می باشد.

وی در ادامه افزود: برای من معلمی یک افتخار است و بر خود می بالم که خدمت عزیزانی رسیدم که روزی معلم بنده بودند.

سرپرست اداره در پایان گفت:همواره آموزش و پرورش منطقه آماده استفاده از تجربیات گرانبهای بازنشستگان برای پیشرفت در کارها است و این عزیزان از نیروهای ارزشمند در حوزه تعلیم و تربیت هستند.
شایان ذکر است احمدعلی عباسی در ۳۰سال سابقه به عنوان مربی پرورشی و حیدر حسینی به عنوان آموزگار و مدیر ابتدایی خدمت کرده اند.

🔻روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بنارویه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبری
بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان فارس در شهر صدرا برگزار شد.

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان فارس در شهر صدرا برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بنارویه، شامگاه پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان فارس با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، دکتر ایمانیه …

خبری
بازدید کارشناسان فنی میراث فرهنگی از کاروانسرای عباسی بنارویه

✅پیرو پیگیری های بخشدار و شورای اسلامی شهر بنارویه برای جذب اعتبارات از طریق سازمان برنامه و بودجه استان و اداره میراث فرهنگی لارستان برای تعمیرات کاروانسرای عباسی، امروز کارشناسان فنی میراث فرهنگی از این مکان بازدید کردند.

خبری
تقدیر از فرماندار بنارویی داراب

تقدیر و تشکر دکتر ایمانیه استاندار فارس از حاج خلیل اقتصادی فرماندار ویژه شهرستان داراب به سبب کسب رتبه نخست بین 37شهرستان در نهضت ملی مسکن