مصاحبه مهدی خسروی رییس شورای شهر بنارویه با خبر بنارویه (بخش دوم )

خبری

✅مصاحبه مهدی خسروی رییس شورای اسلامی شهر بنارویه به مناسبت هفته شوراها در گفتگو با خبر بنارویه:(بخش دوم)

«شورای ششم بنارویه هیچ وقت وارد حاشیه نشده است.

اگر گرفتار حاشیه شویم وقت و زمان را از دست می دهیم.»

«شهرداری کارهای عمرانی زیادی در سطح شهر انجام داده اما حجم خرابی کوچه ها و خیابان ها آنقدر زیاد است که به چشم نمی آید.»

 

🔻برخورداری از نعمت گاز نعمتی است که کار مردم را خیلی راحت می کند وقتی که شورای ششم مستقر شدیم مراحل پایانی لوله کشی اصلی شهر بود اما دو ایستگاه های گاز نیمه تمام ماندن بود پیگیری های زیادی برای ادامه ساخت ایستگاه های دروازه شهری و وصل شدن به خط انتقال اصلی انجام دادیم. پس از تزریق گاز سپس پیگیر علمک گذاری شدیم که به زودی این پروژه شروع خواهد شد. ما پیگیر استقرار اداره گاز نیز هستیم که ان شالله این مهم نیز محقق خواهد شد.

 

🔻یکی از پروژه های بر زمین مانده خط انتقال آب و مخزن آب تنگ هور است که بیش از ۱۲ سال از آن می گذرد. با پیگیری ها لوله کشی آن به اتمام رسیده و الان پیگیر ساخت ایستگاه پمپاژ هستیم که به ۶میلیارد بودجه نیاز دارد.

 

🔻کتابخانه بنارویه یکی دیگر از پروژه های بر زمین مانده است که با پیگیری های فراوان پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است. امید داریم که در این دوره ی شورا این پروژه افتتاح شود.

 

🔻کارهای عمرانی خوبی در سطح شهر انجام شده است اما با توجه به سطح بسیار بالای کوچه و معابر خاکی به چشم نمی آید. شهر بنارویه بیش از ۶۰۰هزار متر مربع کوچه و خیابان خاکی دارد که این حجم بسیار بالایی است. در این مدت شهرداری اجرای ۴۰۰۰متر کانیوا، بتون ریزی ۴کوچه و بیش از ۴۰هزار متر مربع آسفالت ۳خیابان اصلی،چند کوچه و برخی کانال های گاز را انجام دادیم. این حجم از کوچه و خیابان خاکی که مربوط به الان و دوره ششم نیست بلکه در گذر زمان درست شده است. متأسفانه وضعیت جغرافیایی بنارویه طوری است که زمین های آن خاکی است و برای زیرسازی کوچه ها و خیابان ها به حجم بسیار بالای مخلوط نیاز است برای همین هزینه ی آسفالت کوچه و خیابان ها بسیار بالاست و به مشارکت مردم نیاز است. بودجه ی شهرداری توان آسفالت کردن تمام کوچه ها و خیابان ها را ندارد.

 

🔻ما از ابتدای شورا با توجه به مغایرت های طرح جامع پیگیر تغییر نقشه جامع شهری و تبدیل آن به طرح هادی بودیم که تمامی تصویر برداری ها و کارهای آن با هزینه حدود یک میلیاردی انجام گرفته است که پس از تصویب کلی از مشکلات مردم حل خواهد شد.

 

🔻سایت زباله شهرداری در آب باریک بسیار وضعیت غیر بهداشتی و زشتی داشت که شهرداری با هزینه ی ۲۰۰ میلیونی سایت زباله را بهسازی کرده که تا چندین سال نیاز مردم را برطرف می کند. در ادامه یک کامیون ۶تنی از سازمان شهرداری ها به شهرداری اختصاص داده شد که کاربری آن را پرس زباله تعریف کردیم و به زودی به ناوگان موتوری شهرداری اضافه می شود.

 

👈فکر می کنم مردم فراموش نکردند که دوره های گذشته کارگران شهرداری برای عدم دریافت حقوق اعتراض و اعتصاب می کردند و زباله های مردم جمع نمی شد. پرداخت حقوق کارگران برای شهرداری یک چالش بود اما در دوره ی ششم تمامی حقوق پرسنل به موقع پرداخت شده و علاوه بر حقوق به رفاهیات آنها نیز توجه ویژه شده است.

 

🔻یکی از کارهای خوبی که انجام گرفته خشکه چینی در ورودی آب رودخانه محله بالای بنارویه است که در مواقع بارندگی حجم بسیار زیادی از گل و لای به سطح شهر می آمد.

 

🔻شهرداری و شورا چالش پرونده های دادگاه نیز دارند که وقت شهردار و شورا را می گیرد. این پرونده ها که اکثراً مربوط به فروش زمین است و هیچ کدام به دوره ی ششم مربوط نیست و همه به گذشته بر می گردد. برای همین دادگاه رفتن کلی هزینه وکیل و کارشناس می شود. ما دنبال حاشیه و عقبگرد نیستیم وگرنه باید تمام وقت ما صرف این حواشی شود.

 

🔻 در شورای ششم، شهرداری بیشترین همکاری در برگزاری برنامه های ملی مذهبی راهپیمایی ها، جشن ها، به صورت ویژه جشن نیمه شعبان، دهه فجر، محرم و صفر و… با نهادها، کانون ها و هیأت های مذهبی داشته است.

 

 

🌐اولین و پربازدیدترین کانال خبری و منبع رسمی خبر در #بخش_بنارویه

 

#بنارويه #شرفويه #بختيارويه #مارمه #دامچه #دهفيش #لاغران #جلال_آباد #مسيح_آباد #حسن_آباد_كريمی #حسن_آباد_مرگماري

 

📡آدرس های #خبر_بنارویه:

👈روبیکا

https://rubika.ir/khabarebenarooyeh

👈 واتساپ

https://chat.whatsapp.com/LqX6bDVOdvrIS6UN3wpn4h

👈سروش

https://sapp.ir/benarooye

👈اینستاگرام

https://www.instagram.com/khabarebenarooye

👈ایتا

https://eitaa.com/khabarebenarooye

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبری
بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان فارس در شهر صدرا برگزار شد.

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان فارس در شهر صدرا برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بنارویه، شامگاه پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان فارس با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، دکتر ایمانیه …

خبری
بازدید کارشناسان فنی میراث فرهنگی از کاروانسرای عباسی بنارویه

✅پیرو پیگیری های بخشدار و شورای اسلامی شهر بنارویه برای جذب اعتبارات از طریق سازمان برنامه و بودجه استان و اداره میراث فرهنگی لارستان برای تعمیرات کاروانسرای عباسی، امروز کارشناسان فنی میراث فرهنگی از این مکان بازدید کردند.

خبری
تقدیر از فرماندار بنارویی داراب

تقدیر و تشکر دکتر ایمانیه استاندار فارس از حاج خلیل اقتصادی فرماندار ویژه شهرستان داراب به سبب کسب رتبه نخست بین 37شهرستان در نهضت ملی مسکن