مصاحبه مهدی خسروی رییس شورای شهر بنارویه با خبر بنارویه (بخش اول )

خبری

خبر بنارویه:

✅بخش اول مصاحبه اختصاصی رییس شورای اسلامی شهر بنارویه با خبر بنارویه به مناسبت هفته شوراها

 

👤خسروی رییس شورای اسلامی شهر بنارویه:

*«شورای ششم بنارویه از برترین و فعالترین دوره های تاریخ شورای این شهر است.»*

*👈کارنامه شوراها در گذشته و مقایسه آن با دوره فعلی نشان از فعالیت مثبت این دوره دارد. بنارویه در دوره ششم شورا شاهد تحول و پیشرفت در همه ی زمینه ها بوده است و گذر زمان این موضوع را ثابت خواهد کرد.*

 

🔸افتتاح اداره آموزش و پرورش بنارویه و کمیته امداد امام خمینی ره در بنارویه در کشور بی نظیر است.

ما در حالی اداره آموزش و پرورش را افتتاح کردیم که در استان فارس در این ۲۰ سال اخیر هیچ اداره ای ایجاد نشده است و در سال ۱۴۰۲ در کشور فقط بنارویه تبدیل به اداره شده است و کمیته امداد ما در حالی افتتاح شد که دو ناحیه کمیته امداد در مرکز استان فارس و دیگر استان های کشور ادغام شد. اما اداره کمیته امداد ما با جذب دو نفر نیرو و یک دستگاه اتومبیل ایجاد شد تا مددجویان عزیز کمیته برای پیگیری امورات خود سرگردان این شهر و آن شهر نشوند. برکات و خیرات این ادارات در آینده ای نزدیک مشخص خواهد شد.

 

🔻از ابتدای شروع شورا پیگیر اخذ آموزشگاه رانندگی بنارویه بودیم. چرا که عزت مردم برای ما مهم است، غیرت ما اجازه نمی دهد که زن و بچه های ما برای یک گواهینامه رانندگی به شهرهای دیگر بروند. با توجه به وجود یک آموزشگاه در شهر همسایه کار راحتی نبود اما ما مجوزات لازم را برای بنارویه گرفتیم و پس از برگزاری فراخوان یک نفر انتخاب شده که به زودی این آموزشگاه افتتاح خواهد شد.

 

🔻دفتر پلیس ۱۰+ بنارویه چندین سال تعطیل شد که در شورای ششم ما بسیار تلاش کردیم که مجوز فرد قبلی لغو شود و یک شخص بومی واگذار شود. حال حاضر مجوز این دفتر به یک نفر بومی واگذار شده و در حال طی کردن مراحل اداری است که این دفتر هم تا چند ماه دیگر افتتاح می شود.

 

🔻دو بانده شدن جاده آب باریک یکی از خواسته های مهم مردم بنارویه بود که شورای ششم پس از پیگیری های فراوان با اداره کل و راه و شهرسازی لارستان به توافق مشارکتی رسیدیم که هم اکنون مراحل بیس ریزی آن در حال انجام است. ان شالله در هفته دولت امسال شاهد افتتاح آن خواهیم بود. ما همزمان پیگیر دو بانده شدن جاده بنارویه-بختیارویه هم هستیم که هم اکنون دو تا از پل های این جاده در حال ساخت است.

 

🔻در حوزه درمانی ما مجوز اورژانس شهری را اخذ کردیم که پس از ساخت ساختمان اورژانس راه اندازی می شود. وجود این اورژانس برای مردم بنارویه بسیار حیاتی است به طوری که با استقرار آن در کمترین زمان ممکن بیماران اورژانسی به مراکز درمانی منتقل می شوند. آمبولانس ۱۱۵ بنارویه نیز تجهیز و آماده شده است.

درمانگاه بنارویه از معدود درمانگاه هایی است که پزشک چهارم دارد و هم اکنون نیز مجوز ۲۴ ساعتی شدن داروخانه درمانگاه نیز اخذ شده است که همکاری دکتر اسماعیلی مسئول محترم فنی داروخانه می طلبد که سریعتر جهت رفاه حال مردم داروخانه تمام وقت راه اندازی کند.

برای درمانگاه همچنان پیگیر اضافه کردن برخی تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی(تغذیه، روانشناس، ماما و بهورز) به درمانگاه هستیم که مردم ما مجبور نشوند به شهرهای دیگر مراجعه کنند. همچنین مجوز ساخت پایگاه دوم بهداشت اخذ شده و هم اکنون ساختمان آن در درمانگاه فعلی در حال ساخت است.

 

🔻ابتدای شروع شورای ششم با پیگیری هایی که انجام دادیم با همکاری منابع طبیعی فاز اول پارک جنگلی ۱۰هکتاری را با کاشت ۲۰۰ اصله درخت شروع کردیم که در فازهای بعدی نیز ۳۰۰ درخت دیگر کاشته شد. در آینده این پارک محلی برای تفریح خانواده ها و شهروندان محترم بنارویی خواهد شد.

 

🔻در حوزه ورزش در شورای ششم با وجود مشکلات مالی شهرداری بیشترین کمک مالی و مصالح به مجموعه ورزشی شهدای بنارویه انجام گرفته است. نماینده محترم مردم در مجلس بودجه ۱ میلیاردی برای تعویض روشنایی مجموعه قرار دادند که پس از پیگیری های بسیار زیاد این بودجه جذب شد و برج نوری چمن طبیعی و روشنایی سالن های ورزشی نصب و تعویض شد. شهرداری در ساخت خوابگاه ورزشی،پیست دو میدانی و سکوی تماشاگران همکاری داشته است. هم اکنون پیگیر تعویض چمن مصنوعی و تجهیزات سرمایشی سالن ها هستیم که امیدواریم این اتفاق به زودی بیفتد. برای مسابقات ورزشی در راستای حمایت از تیم های ورزشی به خصوص بانوان عزیز از طرف شهرداری کمک های مالی زیادی انجام شده است.

 

🔹پر واضح است و مردم می دانند که اخذ مجوزات در وضعیت فعلی کشور بسیار کار سختی است در گذشته بسیار راحت تر می‌شده این مجوزات را اخذ کرد. با این نگاه تلاش و پیگیری ها در دوره ی ششم شورا بی نظیر بوده است. به جرات می گویم دوره ششم شورا برترین و فعالترین دوره ی شوراها بوده است. گذر زمان این موضوع را ثابت خواهد کرد. با در خانه نشستن و حرف زدن کاری درست نمی شود بلکه باید حرکت کرد. در حدود

 

این سه سال شورا آمار شیراز و لار رفتن از دستمان خارج شده است و بیش از ۱۰ بار برای پیگیری امورات شهر سفر تهران داشتیم. رفت و آمدها و پیگیری ها بسیار سخت و هزینه بر است اما ما همه ی این ها را به جان خریدیم تا امروز شاهد این پیشرفت ها باشیم. ناگفته نماند تمامی این پیشرفت ها در سایه ی همدلی و همکاری همه مسئولین عزیز و خیرین بزرگوار است که جا دارد از حمایت های امام جمعه محترم ، نماینده مردم در مجلس، فرماندار ، بخشدار، شهردار، اعضای شورا، ادارات و نهادها تقدیر و تشکر کنم.

 

 

🌐اولین و پربازدیدترین کانال خبری و منبع رسمی خبر در #بخش_بنارویه

 

#بنارويه #شرفويه #بختيارويه #مارمه #دامچه #دهفيش #لاغران #جلال_آباد #مسيح_آباد #حسن_آباد_كريمی #حسن_آباد_مرگماري

 

📡آدرس های #خبر_بنارویه:

👈روبیکا

https://rubika.ir/khabarebenarooyeh

👈 واتساپ

https://chat.whatsapp.com/LqX6bDVOdvrIS6UN3wpn4h

👈سروش

https://sapp.ir/benarooye

👈اینستاگرام

https://www.instagram.com/khabarebenarooye

👈ایتا

https://eitaa.com/khabarebenarooye

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبری
افتتاح ۱۵ طرح در بخش بنارویه همزمان با هفته دولت

✅محمد مهدی ظریف بخشدار بنارویه خبر داد: افتتاح ۱۵ طرح در بخش بنارویه همزمان با هفته دولت   🔻محمدمهدی ظریف بخشدار بنارویه در مصاحبه با خبر بنارویه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در سخنانی اظهار داشت: ۱۵ طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با …

خبری
اجرای کانیوا و تک لبه در روستای حسن آباد مرگماری

✅اجرای بیش از ۸۰۰ متر کانیوا و تک لبه معابر روستای حسن آباد مرگماری با همت دهیاری روستا و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان

خبری
تغییر ساعت کاری ادارات فارس

🔴تغییر ساعت کاری ادارات استان فارس از ۶ الی ۱۱ مرداد ۱۴۰۳   🔻بنا براعلام استانداری فارس به دلیل ماندگاری هوای گرم ساعت کاری ادارات در استان فارس به شرح زیر است:   1⃣از روز شنبه ششم مرداد الی پنجشنبه یازدهم مرداد: از ساعت ۶ الی ۱۱ صبح   2⃣روز …