گزارش عملکرد شش ماهه شورا به مردم

خبری

خبر بنارویه:

✅رییس شورای شهر بنارویه در بین الصلاتین جمعه گزارش عملکرد به مردم داد.

 

🔻امید کریمی خشنود رییس شورای شهر بنارویه در آخرین روز از سال دوم شورا در نماز جمعه گفت:ما اعضای شورای ششم اعتقاد داریم که اگر مردم از تلاش‌های اعضای شورا و مسئولان آگاه شوند، همدلی بیشتری در جامعه به وجود می‌آید و این همدلی بستر مناسبی برای رفع مشکلات و پیشرفت شهر فراهم خواهد کرد، لذا شورای ششم در راستای جهاد تبیین که فرموده رهبری است از ابتدای شروع به کار هر شش ماه یکبار از همین تریبون گزارش عملکرد به مردم داده است با بیان دستاوردها در بخش‌های مختلف، باید امیدآفرینی کنیم نه اینکه سیاه نمایی یا کوچک نمایی کنیم.همشهریان عزیز ما در این دوره ی شورا دنبال حواشی نبودیم و نخواهیم بود و فقط و فقط دغدغه ی مسائل و مشکلات شهر داشتیم. امروز می بینید که در بدترین شرایط اقتصادی کشور و بدترین شرایطی که دولت کوچک سازی انجام می دهد و همه می دانیم گرفتن یک اداره یا هر امکانات دیگر نسبت به گذشته سخت تر شده است، با لطف خدا و دعای خیر مردم اتفاقات خوبی افتاده است.

🔻یکی از شاخص ترین کارهای انجام شده اخذ مجوز اداره آموزش و پرورش منطقه بنارویه از سازمان امور اداری و استخدامی است که یکی از اصلی ترین مطالبات مردم بنارویه بوده است که ما با پیگیری های زیادی که در سطح استان و کشور انجام دادیم این خواسته به حق مردم را تحقق بخشیدیم. همشهریان گرامی امروز برای پیشبرد اهداف نمیتوان منم زد باید از همه کمک گرفت قطعا اتفاقات خوب نتیجه ی همکاری تمامی مسئولین در سطوح مختلف است.

🔻دومین کار بزرگی که انجام گرفته ارتقاء دفتر مددکاری کمیته امداد بنارویه به اداره مستقل است که زین پس مددجویان محترم امداد نخواهند برای مسائل و مشکلات خود به مرکز شهرستان مراجعه کنند و این مسیر از جلوی پای آنها برداشته خواهد شد. امروز ما با پیگیری‌های زیاد در سطح استان و ستاد دفتر مددکاری را به اداره مستقل ارتقاء دادیم.

همشهریان عزیز این دو ارتقاء در کشور نمونه و در شرایط کنونی کشور کار بزرگی است و در چند سال اخیر هیچ جا این ارتقاء صورت نگرفته است. ارتقاء نمایندگی آموزش و پرورش در 15سال اخیر در استان فارس اتفاق نیفتاده است. کمیته امداد در مرکز استان ۵ ناحیه داشته که دو ناحیه را حذف و در نواحی دیگر ادغام کردند اما در این شرایط ما توانستیم ارتقاء بگیریم.

*در خصوص مستقر شدن دفتر پلیس +۱۰ ما تلاش کردیم که به یک همشهری واگذار شود تا مشکلات آن کمتر شود. حال حاضر مجوز به آقای حاج حسین محمدی داده شده است که مراحل اداری آن طی می شود و به زودی مستقر و به مردم خدمات ارائه خواهد داد. مجوز اورژانس بنارویه نیز از سازمان اورژانس کشور اخذ شده است و ما به دنبال جذب نیروی انسانی و راه اندازی موقت آن در ساختمانی در درمانگاه هستیم.

*با پیگیری های زیاد، مجوز دفتر پیشخوان قضایی و دفتر ثبت ازدواج و طلاق اخذ کردیم و آزمون آن نیز برگزار شده است اما هنوز از سازمان سنجش اعلام نتایج نشده است. برای این دو دفتر هم سخت از اداره کل دادگستری و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان پیگیر هستیم که سریعتر وضعیت مشخص شود.

همشهریان گرامی برخی از پیگیری ها زمان بر است ما الان پیگیری مجوز انجام می دهیم و نفرات بعد باید برای راه اندازی آن تلاش کنند یا اینکه گذشتگان مراحلی را پیگیری کردند و ما ادامه می دهیم. ما در این دوره تمام مستندات پیگیری ها را طبقه بندی کردیم و پس از پایان دوره شورا در اختیار شورای بعدی قرار خواهیم داد که آنها نخواهند مثل ما از صفر شروع کنند.

* احداث ایستگاه پمپاژ مخزن آب بنارویه به مناقصه رفته است ولی تاکنون پیمانکاری شرکت نکرده است اما لوله های مورد نیاز برای خط انتقال خریداری شده است.

* در خصوص گازرسانی ، متاسفانه در دو سال قبل که پیمانکار ایستگاه ها مشخص بود مشکل زمین برای ساخت ایستگاه داشتند که پس از حل مشکل زمین، پیمانکار به دلیل تورم از ساخت آن امتناع کرد. دوباره کلی پیگیری انجام دادیم و مناقصه جدید برگزار شد و الان پیمانکار مشخص شده است. پس از وقفه ی دو ساله این پروژه امید داریم که در عرض حداکثر ۶ماه آینده هر دو ایستگاه تقلیل فشار cgsوtbs ساخته شود پیمانکار فعلی با دو گروه همزمان هر دو ایستگاه را کار می کند که در ادامه پیگیر علمک گذاری خواهیم شد. جهت اطلاع عرض می کنم تا زمانی که در لوله ها گاز نباشد امکان علمک گذاری نیست لذا ابتدا باید ایستگاه ها ساخته شود.

*دو بانده شدن جاده آب باریک یکی از خواسته های مردم بوده است و چندین سال رها شده بود با پیگیری های زیاد پروژه را احیا کردیم که با کمک اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری در حال مخلوط ریزی و زیرسازی است. تعداد ۹پل آن توسط اداره کل راه و شهرسازی ساخته شده است.

 

در ساخت این جاده از ماشین دارانی که کمک کردند نیز تقدیر و تشکر می کنم باز هم از این بزرگواران تقاضا داریم هر کدام چند روزی برای مخلوط ریزی کمک کنند تا هر چه سریعتر آسفالت آن نیز انجام شود. بعضی وقت ها عده ای می گویند شهرداری چه کار می کند عزیزان شهرداری در ساخت جاده آب باریک که یکی از زیرساخت های توسعه ی شهر است تاکنون بیش از ۱میلیارد تومان هزینه کرده است. ماشین آلات شهرداری و هزینه های جانبی ماشین آلات راه و شهرسازی توسط شهرداری پرداخت می شود. هر کدام از ماشین های شهرداری خراب می شود حداقل ۱۰۰میلیون تومان هزینه تعمیرات آن می شود.

*در ورزش و جوانان با اختصاص ۱میلیارد تومان توسط جناب آقای دکتر حسین زاده نماینده محترم مردم در مجلس روشنایی سالن های ورزشی، چمن مصنوعی و چمن طبیعی در حال انجام است، ان شالله در ادامه بتوانیم دوباره برای کف پوش و وسایل سرمایشی سالن ها و تجهیزات خوابگاه اعتبار بگیریم.

* برای تکمیل کتابخانه بنارویه پیگیری های زیادی انجام دادیم2میلیارد و 200میلیون تومان از استانی و توازن و بودجه در اختیار نماینده اعتبار گداشته شد اما تخصیص آن فقط 935 میلیون تومان بوده است که دیوار دور در و محوطه سازی آن انجام خواهد شد.

ما پیگیر ارتقاء ادارات دیگر و بحث ارتقاء شهرستانی نیز هستیم اما ابتدا باید یک سری زیرساخت ها را آماده کنیم. انتظار داریم خیرین عزیز در این راه کمک کنند، ما شدیداً به کمکهای مالی شما برای راه اندازی ادارات آموزش و پرورش،کمیته امداد،گاز و مرکز اختلالات نیاز داریم.

* در خصوص فعالیتهای شهرداری در شش ماهه اخیر است؛ همانطور که سال گذشته در بهمن ماه که از همین تریبون صحبت کردم به مردم قول دادیم هر سال نسبت به سال گذشته مقدار آسفالت بیشتری انجام خواهیم داد امسال ما خیابان محله بالا،خیابان شهرک انقلاب،کوچه شهید پاکروان و مدرسه شهدا و تعدادی از کانال های گاز به متراژ ۱۲هزار متر مربع آسفالت کردیم که در ادامه برنامه داریم تا 30هزار مترمربع آسفالت انجام دهیم که نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود 50درصد بیشتر خواهد شد. قبلاً هم گفتم الان هم میگویم در توان شهرداری بنارویه نیست که بتواند تمام کوچه و خیابان ها را در یک سال و دو سال آسفالت کند اگر مشارکت های مردمی باشد به جای دو کوچه می توان سه کوچه آسفالت کرد. هر متر مربع آسفالت ۴۰۰هزار تومان هزینه می شود لذا حساب و کتاب هزینه آسفالت کار بسیار راحتی است با یک قدم کردن ساده هم میتوان برآورد کرد.

*مقایسه های مردم باید با گذشته باشد که ما در این دوره بیشترین مقدار آسفالت را داشتیم. ۱۵۰۰ متر کانیواگذاری در کوچه ها داشتیم تعمیر قسمتی از بلوار شهید هاشمی و گلزار شهدا انجام گرفته، مقدار ۲۵۰۰متر مربع در محله بالا بتون ریزی انجام شده، حق و حقوق، مزایا،پاداش و عیدی کارکنان شهرداری به طور کامل پرداخت شده است ماهانه 500میلیون تومان پرداخت می شود. دو المان مناسبتی نوروز و محرم با هزینه 50میلیون تومان در دو نقطه از شهر نصب شده است. حدود ۶۰میلیون تومان به برنامه های فرهنگی شهر جشن ها، گروه سرود و مراسمات ماه محرم و تیم های ورزشی کمک شده است. ماشین آلات عمرانی شهرداری(گریدر،2لودر و 1کمپرسی) تا الان سیستم سرمایشی نداشتند با توجه به گرمای هوا برای کارایی بیشتر حدود ۱۵۰ میلیون تومان کولر نصب شده است. تعمیرات ماشین آلات و سنگ شکن در این شش ماهه اخیر به مبلغ500میلیون تومان و نقشه برداری هوایی برای طرح هادی شهر با هزینه ۴۴۰ میلیون تومان انجام شده است.

حواشی های شهرداری همچنان وجود دارد پرونده های دادگاه که بیشتر مربوط به فروش زمین است، ما باید پاسخگوی فروش زمینی باشیم مربوط به 20-30سال گذشته که روحمان هم خبر ندارد تا ریختن نخاله و زباله و آب فاضلاب در کوچه و خیابان که ما برای پروژه محله بالا کلی گرفتاری کشیدیم، این موارد را متذکر میشوم برای اینکه وقت شهرداری را تلف می کند. لذا از مردم خواهش دارم که رعایت کنند.

در پایان از همه ی همشهریان عزیز طلب حلالیت می کنم. ان شالله در ادامه هم به عنوان یک عضو از شورا هر کاری که در توانم باشد برای پیشرفت و آبادانی شهر انجام خواهم داد.

 

🌐اولین و پربازدیدترین کانال خبری و منبع رسمی خبر در #بخش_بنارویه

 

#بنارويه #شرفويه #بختيارويه #مارمه #دامچه #دهفيش #لاغران #جلال_آباد #مسيح_آباد #حسن_آباد_كريمی #حسن_آباد_مرگماري

 

📡آدرس های #خبر_بنارویه:

👈روبیکا

https://rubika.ir/khabarebenarooyeh

👈 واتساپ

https://chat.whatsapp.com/LqX6bDVOdvrIS6UN3wpn4h

👈سروش

https://sapp.ir/benarooye

👈اینستاگرام

https://www.instagram.com/khabarebenarooye

👈ایتا

https://eitaa.com/khabarebenarooye

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبری
افتتاح ۱۵ طرح در بخش بنارویه همزمان با هفته دولت

✅محمد مهدی ظریف بخشدار بنارویه خبر داد: افتتاح ۱۵ طرح در بخش بنارویه همزمان با هفته دولت   🔻محمدمهدی ظریف بخشدار بنارویه در مصاحبه با خبر بنارویه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در سخنانی اظهار داشت: ۱۵ طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با …

خبری
اجرای کانیوا و تک لبه در روستای حسن آباد مرگماری

✅اجرای بیش از ۸۰۰ متر کانیوا و تک لبه معابر روستای حسن آباد مرگماری با همت دهیاری روستا و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان

خبری
تغییر ساعت کاری ادارات فارس

🔴تغییر ساعت کاری ادارات استان فارس از ۶ الی ۱۱ مرداد ۱۴۰۳   🔻بنا براعلام استانداری فارس به دلیل ماندگاری هوای گرم ساعت کاری ادارات در استان فارس به شرح زیر است:   1⃣از روز شنبه ششم مرداد الی پنجشنبه یازدهم مرداد: از ساعت ۶ الی ۱۱ صبح   2⃣روز …